Connect with us
Τηλεθέαση - primetime.gr

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ

EDITORIAL: Ανατροπές στην τηλεθέαση

photo: GOOGLE

EDITORIAL: Ανατροπές στην τηλεθέαση

EDITORIAL – Η πρώτη εβδομάδα της νέας τηλεοπτικής σεζόν, ως προς τις καθημερινές εκπομπές, έφτασε στο τέλος της. Το Open και το Mega ετοιμάζονται να ρίξουν στη μάχη του daytime τις ψυχαγωγικές εκπομπές τους, ενώ ο ΑΝΤ1 και ο ALPHA αναμένουν με αγωνία τις πρεμιέρες των σίριαλ τους.

Ωστόσο η πρώτη εβδομάδα -ειδικά για την πρωινή ζώνη- είχε εκπλήξεις και ανατροπές που αξίζει να επισημάνουμε. Στην ενημέρωση, βλέπουμε για πρώτη φορά τον Γιώργο Παπαδάκη και το «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ» να βρίσκεται μακριά από την κορυφή, αν και χθες Παρασκευή, στο δυναμικό κοινό κατάφερε να φτάσει στη 2η θέση με 14,7%, αφήνοντας πίσω του το «ΣΗΜΕΡΑ» (ΣΚΑΙ) με 11,3%, την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA» (MEGA) με 10,3%, το «ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ» (OPEN) με 6,4% και τέλος το «ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΙ…» (ΕΡΤ 1) με 3,7%. Σε αυτή την κατηγορία ωστόσο, χθες στην πρώτη θέση βρέθηκε το ψυχαγωγικό «HAPPY DAY» (ALPHA) με 17,8%, που την πρώτη εβδομάδα μετάδοσής του, έχει καλές αποδόσεις. Ερωτηματικό στη συγκεκριμένη κατηγορία, αποτελεί η εκπομπή του MEGA με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη, που μέσα σε πέντε μέρες, έχει αλλάξει… τέσσερις θέσεις στην κατάταξη (από την 1η στην 4η).

Στη ζώνη που πρωταγωνιστούσαν τα «ψυχαγωγικά» πρωινά ως προς το δυναμικό κοινό, φέτος φαίνεται να γίνεται η ανατροπή, με ένα ειδησεογραφικό πρόγραμμα με τη μορφή μαγκαζίνο. Η εκπομπή «ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ» (ALPHA) με 21,1% χθες Παρασκευή, πέτυχε την υψηλότερη απόδοσή της από την πρεμιέρα της περασμένης Δευτέρας και μετά. Στη δεύτερη θέση χθες, την καλύτερη που έχει από την πρεμιέρα του, βρέθηκε «ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ» (ΑΝΤ1) με 14%, ενώ ακολούθησε το «ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΩΝ ΚΟΥ ΚΟΥ» (STAR) με 12,1% σημειώνοντας σημαντική πτώση 5,7 μονάδων σε σχέση με την Πέμπτη, και πολύ κοντά οι ενημερωτικοί «ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ» (ΣΚΑΙ) με 11,8%, αλλά και με σχετική πτώση το «ΩΡΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ» (ΣΚΑΙ) με 9,7% χθες . Στην ΕΡΤ1 η «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» σταθερά στην τελευταία θέση με 3,1%, ενώ η κατηγορία περιμένει την πρεμιέρα του «ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ» (OPEN) με την Κατερίνα Καινούργιου τη Δευτέρα, αλλά και το «ΠΑΜΕ ΔΑΝΑΗ» (MEGA) σε 9 μέρες από σήμερα.

Στη μεσημεριανή ζώνη, στο δυναμικό κοινό, φαίνεται ότι το «LOVE IT» (ΣΚΑΙ) με 10,1% χθες, παραμένει στα διψήφια – χωρίς όμως τον ανταγωνισμό της Καινούργιου από τη Δευτέρα – ενώ σημαντικές αυξομειώσεις (όπως συμβαίνει και με την εκπομπή των Καραβάτου-Κατσούλη), έχει το «ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΖΗΝΑ» (STAR) που την Παρασκευή έχασε σχεδόν το μισό κοινό του σε σχέση με την Πέμπτη και βρέθηκε πίσω με 7,6%. Εδώ ρυθμιστικό παράγοντα θα παίξει η άφιξη του «POP UP» (ALPHA) από τη Δευτέρα…

Το απόγευμα, «SHOPPING STAR» (STAR) με 20,1% χθες και «ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ» (ΑΝΤ1) με 18,8%, φαίνεται ότι κρατούν μακριά τους ανταγωνιστές τους, μέχρι τη Δευτέρα φυσικά, όπου κάνει πρεμιέρα το «ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ» (ΣΚΑΙ) και τον Νίκο Μουτσινά, που έρχεται με φόρα από τις δύο προηγούμενες χρονιές του. Στα κεντρικά δελτία ειδήσεων, είχαμε χθες ανατροπή με τον ALPHA να πιάνει κορυφή -ενώ την Πέμπτη ήταν στην τέταρτη θέση – με 15,4%, τα «ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ» να ακολουθούν με 14,2% και τα «ΓΕΓΟΝΟΤΑ» (MEGA) να πετυχαίνουν την καλύτερη απόδοσή τους για τη νέα σεζόν, με 12,4%, αφήνοντας στην 4η θέση το STAR με 12,2% και πιο πίσω τον ΑΝΤ1 με 9,4% ενώ την Πέμπτη ήταν στη 2η θέση! Εντύπωση προκαλεί η τελευταία θέση χθες για το OPEN, με μόλις 4,6%…

Στο prime time, εντύπωση προκάλεσε το χθεσινό 20% του «BIG BROTHER» (ΣΚΑΙ), που είναι και το χαμηλότερο ποσοστό που έχει καταγράψει ο «Μεγάλος Αδελφός» σε LIVE μέχρι σήμερα και παρά το θόρυβο που δημιουργήθηκε όλη την εβδομάδα με την αποβολή του Αντώνη Αλεξανδρίδη. Το ριάλιτι βέβαια, δείχνει να κρατάει «γερά», παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό για περίπου 40 λεπτά που έχει κάθε Δευτέρα και Τρίτη από το «GNTM» (STAR). Χθες ωστόσο, οι επαναλήψεις των σειρών του ALPHA αλλά και η ξένες ταινίες, «στρίμωξαν» το φιλόδοξο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

To Top
%d bloggers like this: