ALPHA: Στην κορυφή της τηλεθέασης τη σεζόν 2021-22

ALPHA – Επενδύοντας στην καλή μυθοπλασία, σε παραγωγές υψηλών προδιαγραφών με εξαιρετικούς συντελεστές και σπουδαίους πρωταγωνιστές, ο Alpha ανέβασε ψηλά τον πήχη δίνοντας έτσι το στίγμα και της επόμενης σεζόν.

Ο «Σασμός», η σειρά που αγαπήθηκε όσο καμία άλλη φέτος από τους τηλεθεατές, ήταν πρώτος με διαφορά σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, σημειώνοντας, κατά μέσο όρο, 29% στο σύνολο κοινού και 28,1% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 2.285.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο να παρακολουθούν τις συγκλονιστικές εξελίξεις έστω για 1 λεπτό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο top 20 των προγραμμάτων στο σύνολο του πληθυσμού της σεζόν (1/9/2021-10/7/2022) ο «Σασμός» κατέλαβε 15 θέσεις.

Από 1 Σεπτεμβρίου 2021 μέχρι 10 Ιουλίου 2022 ο Alpha κέρδισε το δυναμικό κοινό με ποσοστό 16,4% στην prime time, Δευτέρα με Παρασκευή. Ακολουθούν Mega 15,3%, Star 13%, ΣΚΑΙ 11%, Ant1 10,9%, Open 4,4%, ΕΡΤ1 3%. Οι γυναίκες 25-44 παρακολουθούσαν φανατικά Alpha ολόκληρη τη σεζόν, δίνοντάς του πρωτιά και στο σύνολο ημέρας και στην prime time Δευτέρα με Κυριακή με 13,8% και 16% αντίστοιχα, καθώς και στα ίδια διαστήματα Δευτέρα με Παρασκευή με 14,3% και 18% αντίστοιχα.

Η πιο happy καλημέρα της Σταματίνας Τσιμτσιλή κέρδισε το δυναμικό κοινό και βρέθηκε στην πρώτη θέση με ποσοστό 15,6% και 749.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν «Happy Day» έστω για ένα λεπτό.

Το «Deal» αναδείχθηκε το πιο ανατρεπτικό παιχνίδι με το Χρήστο Φερεντίνο, τερματίζοντας στην πρώτη θέση με ποσοστό 18% στο σύνολο του πληθυσμού και 1.084.000 τηλεθεατές να ανεβάζουν αδρεναλίνη στο κόκκινο έστω για ένα λεπτό.

Ο Νίκος Μάνεσης αποδείχθηκε η αγαπημένη συνήθεια του Σαββατοκύριακου. Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» ταξίδεψε σε όλη την Ελλάδα καταγράφοντας ανθρώπινες ιστορίες και τερμάτισε πρώτο τόσο στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 19,4% όσο και στο σύνολο με 21,8% και 1.358.000 τηλεθεατές να συντονίζονται έστω για ένα λεπτό.

Τα Σαββατοκύριακά μας έγιναν καλύτερα με τη συντροφιά της Ναταλίας Γερμανού και του «Καλύτερα δε γίνεται!», με ξεχωριστές συνεντεύξεις και αποκλειστικά θέματα. Με ποσοστό 15,2% στο δυναμικό κοινό και 16,6% στο γενικό σύνολο και 1.634.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν έστω ένα λεπτό, η εκπομπή ανέβηκε στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης.

Οι μοναδικές μαγειρικές ικανότητες του Άκη Πετρετζίκη και οι νόστιμες προτάσεις του έφεραν το «Kitchen Lab» στην πρώτη θέση με ποσοστό 13,5% στο δυναμικό κοινό και 17,1% στο σύνολο, ενώ 1.072.000 τηλεθεατές μαγείρεψαν μαζί του έστω για ένα λεπτό.

Leave a Reply

Start typing and press Enter to search

%d bloggers like this: