Connect with us
Τηλεθέαση - primetime.gr

ΕΡΤ

ΕΡΤ: Δημόσιος διαγωνισμός για διαφήμιση και marketing

photo: EPT

ΕΡΤ: Δημόσιος διαγωνισμός για διαφήμιση και marketing

ΕΡΤ – Η ΕΡΤ προκήρυξε διαγωνισμό, για την προμήθεια υπηρεσιών Διαφήμισης και Marketing. Η  διάρκεια της σύμβασης θα είναι μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2021, ενώ προβλέπεται και δυνατότητα παράτασης.

Η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των €60.000,00 ενώ ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί στις 27/04/2021 ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 π.μ. στα γραφεία της ΕΡΤ Α.Ε στην Αγία Παρασκευή. Κριτήριο του διαγωνισμού η πλέον συμφέρουσα από οικονομικής πλευρά πρόταση.

Σύμφωνα με  την προκήρυξη, για την προβολή και προώθηση του προγράμματος των τηλεοπτικών καναλιών, των ραδιοφώνων, της ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX, των διαδικτυακών σελίδων, των Μουσικών Συνόλων, του Αρχείου, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των δράσεων της ΕΡΤ Α.Ε., και εν γένει της εταιρικής προβολής της, ο ανάδοχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό θα αναλάβει τις παρακάτω υποχρεώσεις:

  • Σχεδιασμός, συγγραφή σεναρίου και επίβλεψη παραγωγής seasonal καμπάνιας για το σύνολο των τηλεοπτικών καναλιών της ΕΡΤ (από δύο έως δέκα projects)
  • Σχεδιασμός, συγγραφή σεναρίου και επίβλεψη παραγωγής των στοιχείων πακεταρίσματος για το σύνολο των καναλιών της ΕΡΤ (από δέκα έως δεκατέσσερα projects)
  • Σχεδιασμός, συγγραφή σεναρίου και επιμέλεια παραγωγής προϊοντικού trailer για την προώθηση προγράμματος για το σύνολο των καναλιών της ΕΡΤ (από τέσσερα έως δέκα projects)
  • Σχεδιασμός, συγγραφή σεναρίου και επιμέλεια παραγωγής tactical προϊοντικών trailerγια ειδικές εκπομπές, «ειδικές ζώνες» και projects κοινωνικού περιεχομένου για το σύνολο των καναλιών της ΕΡΤ (από ένα έως πέντε projects)
  • Εικαστικός σχεδιασμός καταχωρήσεων, αφισών, outdoor και digital banners για την προώθηση/ προβολή προγράμματος για το σύνολο των καναλιών της ΕΡΤ (από τέσσερα έως δέκα projects)
  • Σχεδιασμός, συγγραφή σεναρίου και επιμέλεια παραγωγής tactical radio trailer για προώθηση προγράμματος για το σύνολο των καναλιών της ΕΡΤ (από τέσσερα έως δέκα projects)
  • Σχεδιασμός και παραγωγή tactical καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ΕΡΤ –YouTube/ Facebook/ Twitter/ Instagram για την προώθηση προγράμματος για το σύνολο των καναλιών της ΕΡΤ (από ένα έως πέντε projects)

Δείτε εδώ τον διαγωνισμό της ΕΡΤ

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

To Top
%d bloggers like this: