fbpx
Connect with us
Κατερίνα Καινούργιου - primetime.gr

EDITORIAL

EDITORIAL: Πώς η Καινούργιου… εξόντωσε τον ανταγωνισμό!

photo: KATEΡΙΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ INSTAGRAM ACCOUNT

EDITORIAL: Πώς η Καινούργιου… εξόντωσε τον ανταγωνισμό!

EDITORIAL – Είναι σίγουρα μια από τις μεγάλες νικήτριες της τηλεοπτικής σεζόν που διανύουμε, αν όχι η μεγαλύτερη νικήτρια.

Η Κατερίνα Καινούργιου, πετυχαίνει καθημερινά ένα τηλεοπτικό άθλο, παραμένοντας πρώτη στους πίνακες τηλεθέασης από τον Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα, ενώ τη φιλοξενεί ένα κανάλι που βρίσκεται στην πέμπτη θέση της συνολικής τηλεθέασης, με τα μισά ποσοστά από αυτά που σημειώνει το «Ευτυχείτε» καθημερινά.

Από μόνη της αυτή η συνθήκη συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία των 32 χρόνων της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ποτέ μέχρι σήμερα, σε καμία σεζόν στην πρωινή ζώνη (10:00 – 13:00), το πρόγραμμα που «φιγούραρε» στην κορυφή της τηλεθέασης, δεν προερχόταν από κάποιο άλλο κανάλι εκτός από τα δύο πρώτα σε τηλεθέαση κανάλια στο δυναμικό κοινό!

Κι αυτό γιατί, τα «πρωινάδικα» όπως συνηθίζουμε να αποκαλούμε, αποτελούν τη «ναυαρχίδα» των καθημερινών ψυχαγωγικών εκπομπών του κάθε σταθμού και γι’ αυτό αποτελούν και «συγκοινωνούντα δοχεία» με το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του σταθμού που ανήκουν.

Όσο πιο δυνατό πρόγραμμα δηλαδή έχει ένα κανάλι, δυναμώνει περισσότερο και το πρωινό του. Πώς λοιπόν συμβαίνει, το πρωινό ενός σταθμού όπως το «Open» να είναι ξεκάθαρα πρώτο τη στιγμή που το κανάλι δεν έχει ανταγωνιστικό πρόγραμμα;

Το «φαινόμενο Καινούργιου» λοιπόν, φαίνεται ότι κάνει τη διαφορά. Η εκπομπή «Ευτυχείτε», καταφέρνει να … «εξοντώσει» πανίσχυρους αντιπάλους σε μια ζώνη που για πρώτη φορά έχει τόσους πολλούς «μνηστήρες» με τόσες πολλές εκπομπές, με ποικιλία στο περιεχόμενο, αλλά και «βαριά» ονόματα παρουσιαστών:

Τατιάνα Στεφανίδου, Ελεονώρα Μελέτη, Ζήνα Κουτσελίνη (αν και όπως η Ιωάννα Μαλέσκου και η Σταματίνα Τσιμτσιλή, βρίσκεται «απέναντι» από τα κλασικά πρωινά μόνο για μία ώρα), Αργυρώ Μπαρμπαρήγου, Κατερίνα Καραβάτου, Κρατερός Κατσούλης, ενημερωτικά προγράμματα με ιστορία, πρωτοεμφανιζόμενοι πίσω από δυνατά brand (Δανάη Μπάρκα –«Mega»), αλλά και Φαίη Σκορδά και Γιώργος Λιάγκας, «τρώνε τη σκόνη» της Καινούργιου που φτάνει ακόμη και στις 10 ποσοστιαίες μονάδες διαφορά από τον δεύτερο!

Ειδικά δε με το -πρώην που έγινε νυν- ζευγάρι Σκορδά–Λιάγκα, κάποιοι το φυσάνε και δεν κρυώνει. Ο ΑΝΤ1 στα μέσα της σεζόν παραδέχτηκε την ήττα του, ουσιαστικά σταμάτησε την εκπομπή που παρουσίαζε η Σκορδά, άλλαξε το πάνελ, άλλαξε το περιεχόμενο, πρόσθεσε και νέο παρουσιαστή (με το μεγαλύτερο… ριάλιτι στην τηλεοπτική ιστορία, αφού ένωσε ξανά ένα χωρισμένο ζευγάρι που ωστόσο είχε διακόψει την κοινή πορεία του, με το επιχείρημα του ότι δύο «πρώην» θα κορόιδευαν τον τηλεθεατή αν εξακολουθούσαν να είναι τηλεοπτικά μαζί!…) και επένδυσε στο θόρυβο που επικοινωνιακά θα δημιουργούσε αυτό το «μόρφωμα».

Όμως, πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις, τοι εγχείρημα ξεφούσκωσε… Και αυτό γιατί, «απέναντι» βρίσκεται μια αληθινή κατάσταση. Η Κατερίνα Καινούργιου, συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί της, όχι μόνο δεν έκρυψε την αλήθεια της, αλλά την επέβαλε κιόλας!

Ναι, βάζει τρέσες, ναι, ντύνεται (για κάποιους) πολύ εντυπωσιακά για πρωί, ναι, έχει κάνει αισθητικές «τονώσεις» στην εμφάνισή της. Δεν έκρυψε ποτέ της τίποτα, δεν θέλησε να υποδυθεί κάποια άλλη, δεν μπήκε στη διαδικασία να ακολουθήσει ένα ρόλο για να γίνει αρεστή.

Αντίθετα, υπέστη ίσως το μεγαλύτερο bullying που έχει υποστεί παρουσιαστής στην τηλεόραση, χρεώθηκε λάθη άλλων, πολεμήθηκε από το σύστημα που δεν ήθελε να την αποδεχτεί στο club των «ισχυρών», γιατί οι «ισχυρές» γνώριζαν την εμπορικότητα που έχει ως πρόσωπο.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η «KatKen», είχε γίνει brand με πανίσχυρα social media και εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους, πολύ πριν η Καινούργιου κατακτήσει την κορυφή…

Ταυτόχρονα με την αλήθεια της αλλά και την εμπορικότητα που τώρα εξαργυρώνει (κάνουν «ουρές» οι διαφημιστές για τοποθετήσεις στην εκπομπή της), έχει την τύχει να παρουσιάζει ίσως το πιο «έξυπνο» πρωινό.

Σε ένα κανάλι που όπως αναφέραμε, δεν έχει πρόγραμμα, το «Ευτυχείτε» κατάφερε να το δημιουργήσει μόνο του!

Τα «Διλήμματα» -που δέχθηκαν τόση κριτική- μαζί με πολλές ενότητες στο πρώτο μισό της σεζόν, (από διανυκτερεύσεις στα σπίτια των celebrities, ιστορίες διαζυγίων και συμβουλές προς διαζευγμένους, ακόμα και… προβλέψεις για το μέλλον των διάσημων ενώ οι ίδιοι ξετύλιγαν το παρελθόν τους και πολλά άλλα real stories ακόμη), έκαναν την εκπομπή να φαντάζει πλούσια και με εναλλαγές, έχοντας ένα λαϊκό -αλλά όχι λαϊκίστικο- περιεχόμενο.

Έτσι το «Ευτυχείτε» βρέθηκε από την αρχή πρώτο στην κούρσα, στάθηκε στη συνέχεια όρθιο στον «κλυδωνισμό» της αναστάτωσης που έφερε μια ριάλιτι επανένωση ενός πρώην ζεύγους και συνεχίζει βλέποντας τους ανταγωνιστές από ψηλά.

Σαφώς και από τον Φεβρουάριο, επενδύει στο τηλεοπτικό «φαινόμενο» του «Survivor», (όπως άλλωστε κάνουν και οι βασικοί «αντίπαλοί» του), καταφέρνοντας εξαιτίας της άψογης διαχείρισης τόσο μπροστά όσο και πίσω από τις κάμερες, να μεγαλώνει ακόμα περισσότερο τη διαφορά.

Η Καινούργιου λειτουργεί έξυπνα δίνοντας χώρο στο -ίσως πιο- διαβασμένο και σίγουρα έμπειρο πάνελ φέτος στην τηλεόραση, με τον Γρηγόρη Γκουντάρα κυρίως και τους Χρίσλα Γεωργακοπούλου και Γιάννη Πουλόπουλο, να μην είναι «παλιακοί» δημιουργώντας «ρόλους» και «κόντρες» απλά για να κάνουν θόρυβο…

Το ίδιο αθόρυβα δουλεύει και η αρχισυνταξία της εκπομπής με τον Χρήστο Αϊβαλιώτη να διαχειρίζεται κάθε φορά τις όποιες αλλαγές του ανταγωνισμού, δουλεύοντας ασταμάτητα και τον Γιώργο Μιχαηλίδη (στο πρώτο μισό της σεζόν κυρίως) να δημιουργεί ενότητες περιεχομένου.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι και οι δύο υπήρξαν «μαθητές» και στενοί συνεργάτες του Θέμη Μάλλη, έχοντας κάνει μαζί του από… δελτία ειδήσεων μέχρι εκπομπές έρευνας!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

To Top
%d bloggers like this: