Connect with us
Παναγιώτης Βασιλάκος - primetime.gr

ALPHA

THE BACHELOR: Ευτελισμός από στημένο reality

photo: ALPHATV.GR

THE BACHELOR: Ευτελισμός από στημένο reality

EDITORIAL / ALPHA – Προσπαθούμε από την πρώτη στιγμή – κυρίως λόγω της κάλυψης των τηλεοπτικών γεγονότων, παρά από περιέργεια – να παρακολουθήσουμε το THE BACHELOR. Οι περισσότεροι από εμάς (της δουλειάς και μη) βλέπουμε ένα τηλεοπτικό προϊόν, το οποίο άνετα θα μπορούσε να εμπίπτει στην κατηγορία το απόλυτο trash, για να μη μιλήσουμε για τον ευτελισμό (ή και εξευτελισμό) του γυναικείου φύλλου, για το οποίο καμία – σχεδόν – αντίδραση προκλήθηκε, πέραν από τη διαμαρτυρία της Προέδρου της EΓΓ.

Και είναι όντως περίεργο το γεγονός, ότι κανείς σχεδόν δεν αντιδράει την ώρα που ένα κακόγουστο και χαβαλετζίδικο (με μια πολύ γενικότερη ματιά – αλλά σαφέστατα μεμπτό και κατακριτέο), μια λέξη στο BIG BROTHER στις αρχές του Σεπτέμβρη, ξεσήκωσε μέχρι και την ίδια την Κυβέρνηση.

Και καλά, ίσως όντως να χρειαζόμαστε τηλεοπτικά “σκουπίδια” για να ξεχαστούμε με όσα περνάμε φέτος (και δεν είναι καθόλου λίγα). Και καλά, ας δούμε ένα νυφοπάζαρο να εξελίσσεται εν έτει 2020 και μετά από μια πολύ έντονη περίοδο ενσυναίσθησης και ενστερνισμού του κινήματος #MeToo. Και καλά, να δεχτούμε ότι εργαζόμενες παρουσιάστριες στον ALPHA με πόνο ψυχής “αναγκάζονται” να παρουσιάσουν θέματα και αποσπάσματα από την εκπομπή και ας ξέρουν, ότι συνεισφέρουν στο περαιτέρω εξευτελισμό του ίδιου τους του φύλλου…

Άντε και να τα παραβλέψουμε όλα τα παραπάνω. Η ερώτηση – κόλαφος είναι πάντως μία και καίρια. Ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης ενός reality, στο οποίο πέρα από το ατελείωτο υβρεολόγιο και ξεκατίνιασμα, οι διάλογοι και τα πρόσωπα είναι στημένα και ψεύτικα.

Τόσο οι δοκιμασίες όσο και οι αντιδράσεις των παικτών έχουν αντιγραφεί από τα αντίστοιχα THE BACHELOR του εξωτερικού. Σε βίντεο αυτό, που οποίο επιμελήθηκε ο Βαγγέλης Πέρρης, δείχνει καρέ καρέ τις ομοιότητες του ελληνικού “The Bachelor” με αυτό του Καναδά. Όπως μπορείτε να δείτε, οι διάλογοι, οι σκηνές ακόμα και τα “απρόοπτα” είναι ίδια στις δύο διαφορετικές εκδοχές του ριάλιτι.

Να θυμηθούμε βέβαια και το περιβόητο ατύχημα του Εργένη με το άλογο, ένα περιστατικό που διαψεύδει το κτήμα που παραχώρησε τα άλογα στην παραγωγή, μια ιδέα αντιγραμμένη από το The Bachelor Νέας Ζηλανδίας ή και την ψεύτικη λιποθυμία της Αντζελίνας, όπως στο αντίστοιχο reality της Νότιας Αφρικής.

Και φυσικά σαν να μην έφτανε αυτό παρατηρήσαμε και άλλα δύο μεγάλα φάουλ. Ένας από τους.. “φίλους” του Παναγιώτη Βασιλάκου, που τον επισκέφθηκαν και καλά στο σπίτι για να δούνε και αυτοί τις κοπέλες και να δώσουν τις συμβουλές τους στον Εργένη, φέρται να παίζει και στην καθημερινή reality εκπομπή του ALPHA, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ.

Εκεί όμως, που κάποιος θα γελάσει με την καρδιά του είναι η σκηνή του THE BACHELOR με τον Εργένη και τους γονείς του. Αν δεν είναι υιοθετημένος τότε πρόκειται για μία ακόμα κοροϊδία, καθώς φέρονται να μην ήταν αυτοί οι γονείς του, όπως φαίνεται από οικογενειακή φωτογραφία του Παναγιώτη το 2016.

Για να μη μιλήσουμε για το γεγονός ότι ο Παναγιώτης δεν είναι αδέσμευτος και δεν υπάρχει περίπτωση να συνδεθεί ερωτικά ή συναισθηματικά με κάποια από τις παίκτριες.

Και καταλήγουμε πολύ απρόσκοπτα με μια (πιθανώς) ρητορική ερώτηση: Για ποιον λόγο αφενός μεταδίδει ο ALPHA και αφετέρου βλέπει τόσος πολύς κόσμος ένα reality, που είναι βασισμένο στην αντιγραφή, το σενάριο και το ψέμα; Πώς μια κοινωνία του 2020 μπορεί να βλέπει τόσο κατάφωρο ευτελισμό του γυναικείου φύλλου και των αισθηματικών της ενστίκτων και να φτάνουμε σε σημείο (εμείς του τηλεοπτικού ρεπορτάζ) να γράφουμε, ότι αυτό το πρόγραμμα κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης με 17% στο δυναμικό κοινό;

Γιατί;

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

To Top
%d bloggers like this: