Connect with us
ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ - primetimegr

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ 17.04.2021: Δεν “τραβάει” το show Τζώρτζογλου – καλή τηλεθέαση για την κηδεία του Φίλιππου

photo: PRIMETIME.GR

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ 17.04.2021: Δεν “τραβάει” το show Τζώρτζογλου – καλή τηλεθέαση για την κηδεία του Φίλιππου

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ – Αυτά είναι τα πρώτα – μη καθαρά νούμερα στο Δυναμικό Κοινό (18-54) για το Σάββατο 17 Απριλίου 2021. Οι παρακάτω μετρήσεις βασίζονται επακριβώς στην έναρξη και λήξη του εκάστοτε προγράμματος, σε αντίθεση με τις μετρήσεις, που παρουσιάζονται στο διαδίκτυο.

Στην EARLY MORNING ζώνη, η Φαίη Μαυραγάνη τερμάτισε στην πρώτη θέση (ως είθισται πλέον τη φετινή σεζόν) με ποσοστό 18.5%, έναντι 14.9% του Γιώργου Αυτιά.

Στην ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ, ο Νίκος Μάνεσης βρέθηκε στην κορυφή με 25% και η Σίσσυ Χρηστίδου με την παρέα της στο 12.7%, ενώ σημαντικά ήταν τα ποσοστά για τις εκπομπές υγείας του ALPHA (13.5%) και του ΑΝΤ1 (6.1%).

Στη ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΖΩΝΗ, η Ναταλία Γερμανού με 15.4% και το DOT. με 14.4% ήταν οι νικητές του Σαββάτου, με το ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ (12%) και το ΤΑΞΙ (9.6%) να ακολουθούν, ενώ το ΣΟΥ ΚΟΥ FAMILY συνεχίσε τις χαμηλές πτήσεις με μέσο όρο 5.7%.

Στην ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΖΩΝΗ, το COOK BEEF, Ο ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ και το KITCHEN LAB κέρδισαν την προτίμηση των τηλεθεατών με 12.6%, 11.6% και 10.8%.

Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ

Το κρατικό κανάλι εξασφάλισε τα δικαιώματα εικόνας της κηδείας του Πρίγκιπα Φίλιππου και για 1,5 ώρα περίπου με το σχόλιο του Χρήστου Ζαμπούνη μας έδωσε πολλές πληροφορίες και όλο το ρεπορτάζ για το ιδιαίτερο τελετουργικό. Η τηλεθέαση ήταν πολύ καλή από τις 16.45 έως και τις 18.3ο σε γενικό και νεανικό σύνολο, αφού σημείωσε 10.5% και ήταν πληθυσμιακά πρώτο πρόγραμμα την ώρα τηε μετάδοσής του.

PRIMETIME ΖΩΝΗ

Χωρίς… αντίπαλο παίζει μπάλα στην τηλεθέαση το MasterChef, που γι’ ακόμα μία μέρα πήρε το μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα. Ο διαγωνισμός μαγειρικής του Star κρατάει πάντα αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, οι οποίοι φανατικά παρακολουθούν τις επιδόσεις και τις δοκιμασίες των επίδοξων MasterChef. Το MasterChef σημείωσε μέσο όρο 30,8% στο δυναμικό κοινό, ενώ η Φάρμα βρέθηκε πιο χαμηλά, με μέσο όρο 15,3%.

  • MasterChef – 30,8%
  • Η Φάρμα – 15,3%
  • Σπίτι με το Mega – 9,5%
  • Στην υγειά μας ρε παιδιά – 6,5%
  • Στα τραγούδια λέμε ναι – 1,4%

LATE PRIME ZΩΝΗ

  • Battle of the Couples – 9,6%
  • Ενώπιος Ενωπίω – 8,8%

Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ

Συνολικά τα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας συγκέντρωσαν  69,9%, ενώ τα περιφερειακά-συνδρομητικά 20,8%.

Η μικρή αύξηση στην τηλεθέαση του ΑΝΤ1 και του Mega αλλάζει τις ισορροπίες στο τηλεοπτικό σκηνικό. Ο ΣΚΑΪ παρέμεινε στην πρώτη θέση με 15,8%, ενώ ο ΑΝΤ1, με 14,9%, αύξησε τη διαφορά του από το Star, που βρέθηκε και πάλι στην τρίτη θέση με ποσοστό 13,1%.

Ο Alpha παρέμεινε στο 9,9%, το Open είχε 7,7%, το Mega αύξησε το ποσοστό του στο 7,1%, ενώ το Μακεδονία ΤV είναι σταθερό στο 1,5%.

Η ΕΡΤ είχε συνολικά  9,2%, με την ΕΡΤ1 να είναι σταθερή στο 5,9%, την ΕΡΤ2 στο 1,8% και την ΕΡΤ3 στο 1,5%.

Σε επίπεδο ομίλων, ΑΝΤ1 – Μακεδονία ΤV αύξησαν το ποσοστό τους στο 16,4% και Star – Alpha είχαν επίσης αύξηση στο 23%.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

To Top
%d bloggers like this: