Τηλεθέαση Νοεμβρίου 2021 για τον ΑΝΤ1

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ – Απόλυτη κυριαρχία και σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις σε όλα τα κοινά καταγράφουν καθημερινά οι «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» από την πρώτη μέρα που βγήκαν στον αέρα του ΑΝΤ1.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τον Νοέμβριο (08.11-30.11), από Δευτέρα έως και Πέμπτη, ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά, Στάθη Παναγιωτόπουλο και Χρήστο Κιούση, ήταν σταθερά στην κορυφή της τηλεθέασης, στη ζώνη προβολής τους, με μέσο όρο 22,2%, στο δυναμικό κοινό 18-54, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 7,7 μονάδες.

Καθ’όλη τη διάρκεια του μήνα, η δυναμική της εκπομπής ήταν εντυπωσιακή σε όλα τα κοινά, κάνοντας την παρέα της Θεσσαλονίκης οικογενειακή υπόθεση.

  • 26,2%, η υψηλότερη επίδοση της εκπομπής (29.11) στο δυναμικό κοινό 18-54
  • 37,7% το υψηλότερο ποσοστό της εκπομπής (9.11) στους άνδρες (18-34)
  • 27% το υψηλότερο ποσοστό της εκπομπής (29.11) στις γυναίκες (18-34)

Τον Νοέμβριο, το «Rouk Zouk» και το «Rouk Zouk Special», ήταν στην πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης με εντυπωσιακά ποσοστά.

«ROUK ZOUK»
Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, που χαρίζει κάθε μεσημέρι γέλιο, σαρδάμ και ατάκες, ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 για τον μήνα Νοέμβριο στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 22,9%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό τουλάχιστον 9,2 μονάδες.

Η πορεία του «Rouk Zouk» ήταν ανοδική και τον Νοέμβριο, με τους άνδρες 18-34 να «χτυπούν» κατά μέσο όρο μέχρι και 31,4%!

«ROUK ZOUK SPECIAL»
Τις Κυριακές του Νοεμβρίου, το πιο παρεΐστικο τηλεπαιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης, ταξίδεψε στον κόσμο της ψυχαγωγίας κατά μέσο όρο 2.121.606 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού, έστω και για 1’!

Το «ROUK ZOUK SPECIAL» με τα κυριακάτικα «νυχτοπερπατήματά» του ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 για τον μήνα Νοέμβριο στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 18,8%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 1,5 μονάδες. Το πιο πιστό κοινό της κυριακάτικης εκδοχής του παιχνιδιού ήταν οι γυναίκες που σε επιμέρους κοινό σκόραραν μέχρι και 23,2%.

Οι «Άγριες Μέλισσες», η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1 που έχει συγκλονίσει με την πλοκή και τις ερμηνείες της, ήταν πρώτες στη ζώνη προβολής τους στο δυναμικό κοινό 18-54, και τον Νοέμβριο.Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο 1.873.893 τηλεθεατές στο σύνολο του κοινού.

Στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά ήταν πρώτη με μέσο όρο 18,9%.Οι πιο πιστοί τηλεθεατές ήταν οι γυναίκες, οι οποίες σε επιμέρους κοινόσημείωσαν μέσο όρο 24%.

Leave a Reply

Start typing and press Enter to search

%d bloggers like this: